Хураангуй:
АНУ болон Монгол улсын номын зах зээлийн өнөөгийн байдал, чиг хандлагыг
тодорхойлон номын онцлог, шинж чанар, тодорхой хугацааны үзүүлэлтийг авч үзэж
хэвлэлийн компаниудын амжилттай нэвтрүүлсэн номын туршлага болон өрсөлдөгч бүтээгдэхүүн судлаж гадаад, дотоодын судлаачдын хийсэн судалгааны ажилтай танилцаж, судлаж бестселлер номууд хэрхэн, яаж идэвхжүүлэлт хийгдэж байгаа талаар судлан бүтээгдэхүүний онцлогт тохирсон төлөвлөгөө гаргаж Eyetracking төхөөрөмж ашиглан номын хавтасны дизайн дээр шинжилгээ хийсэн болно.