СЭЗИС - Бүтээлийн сан

“УРБАН ТРИЙТ” бейкеригийн маркетингийн төлөвлөгөө

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Б, Ганшагай
dc.contributor.author Намсрай, Энэрэл
dc.date.accessioned 2020-06-19T01:25:03Z
dc.date.available 2020-06-19T01:25:03Z
dc.date.issued 2020-06-19
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1684
dc.description.abstract Одоогийн хэрэгжүүлж байгаа маркетингийн хольцийн шийдвэр гаргалтуудыг судлаж, хэрэглэгчийн хүсэл, хэрэгцээг тодорхойлон /хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа/, шинээр хольцийн шийдвэр гаргахад шаардлагатай судалгааг хийж /орчны судалгаа/ судалгаа, бодит мэдээллүүд дээр үндэслэн 7P/ 4P-г сайжруулах төлөвлөгөө боловсруулж маркетингийн төлөвлөгөөгөө цаг хугацааны дагуу хэрэгжүүлж үр дүнгийн хэмжилтийг хийж гүйцэтгэсэн болно. en_US
dc.subject Маркетингийн төлөвлөгөө en_US
dc.subject Урбан трийт en_US
dc.subject бейкери en_US
dc.title “УРБАН ТРИЙТ” бейкеригийн маркетингийн төлөвлөгөө en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах