СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ТӨРӨЛЖСӨН ЭМНЭЛГИЙНҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ЧАНАРЫГ САЙЖРУУЛАХНЬ (“ЭМЖИЖИ эмнэлгийн жишээн дээр”)

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Чулуунбаатар, Энхболд
dc.contributor.author Зоригтбаатар, Ариунзаяа
dc.date.accessioned 2020-04-08T06:23:26Z
dc.date.available 2020-04-08T06:23:26Z
dc.date.issued 2020-04-08
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1665
dc.description.abstract Үйлчилгээний чанарыг үнэлэх SERVQUAL загварыг ашиглан чих, хамар, хоолойн ЭМЖЖ эмнэлгийн үйлчилгээний чанарыг үнэлэн, үйлчилгээнд гарч буй алдаа дутагдал, асуудлыг олж илрүүлэн, тэдгээрийг сайжруулах болон хүчин зүйлүүдийг судлах судалгааны ажил юм. en_US
dc.subject ЭМЖИЖИ эмнэлэг, Төрөлжсөн эмнэлэг, SERVQUAL- чанарын хэмжих загвар, Үйлчилгээний чанар en_US
dc.title ТӨРӨЛЖСӨН ЭМНЭЛГИЙНҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ЧАНАРЫГ САЙЖРУУЛАХНЬ (“ЭМЖИЖИ эмнэлгийн жишээн дээр”) en_US
dc.title.alternative To upgrade the service quality of specialized hospital (EMGG case) en_US
ife.Диплом.Зөвлөх Жаргалсайхан, Сувд-Эрдэнэ


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах