Хураангуй:
Судалгааны ажилд монгол улсын хувьд боловсролын зэрэг ахих нь хэр зэрэг үр ашигтай, боловсролд оруулж буй хөрөнгө оруулалт нь хувь хүний хувьд өгөөж ямар байдаг мөн нэмэлт нэг жилийн боловсрол орлогод хэрхэн нөлөөлдөг болохыг тогтоож бусад улс орнуудтай харьцуулахад ямар түвшинд байгааг тодорхойлохыг зорьсон. Үүний тулд ӨНЭЗС болон АХС-нуудын мета өгөгдөлийг ашиглан өнөөгийн үнэ цэнийнарга, дотоод өгөөжийн түвшний арга мөн Минсерийн цалингийн тэнцэлийн үнэлгээ зэрэг аргуудар MS-Excel болон E-Veiws-8 программуудыг ашиглан шинжилгээ хийсэн.