Хураангуй:
Үнэ цэнийн гинжин хэлхээ болон бүтээгдэхүүний өртөг бүрдэлтийн шинжилгээний талаар онол аргазүйг тодорхойлон, зорилтот өртөг болон өртгийн инженерчлэлийн онолын судалгаа хийж судалгааны ажлын онол аргазүйг тодорхойлж аялал жуулчлалын салбарын өнөөгийн байдал болон тулгамдаж буй асуудлын талаар судалгаа хийж “А” ХХК-ий өртгийн удирдлагын өнөөгийн байдал болон тулгамдаж буй асуудлыг судалсан болно. Мөн “А” ХХК-ий сонгож авсан үйлчилгээний зорилтот өртгийг тодорхойлон“А” ХХК-ий сонгож авсан үйлчилгээнд өртгийн инженерчлэл хийж зорилтот өртөгт хүргэх арга замыг тодорхойлж“А” ХХК-д зориулан санал, зөвлөмж боловсруулсан.