СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Дизайнер брендүүд БНСУ-н зах зээлд нэвтрэх маркетинг ба стратегийн судалгаа (ноос ноолууран бэлэн хувцсан дээр)

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Б, Нандин-Эрдэнэ
dc.contributor.author Болд, Сарнай
dc.date.accessioned 2020-01-07T01:30:43Z
dc.date.available 2020-01-07T01:30:43Z
dc.date.issued 2020-01-07
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1608
dc.description.abstract Эх орны цагаан алт хэмээх ноос ноолуураа түүхий эд хэлбэрээр хямд үнээр гадагш өгөхөөс илүү олон улсын хэрэглэгчдийг байгаа болгон дизайн элемент дээр тулгуурласан дизайнер брэнд концептийг үүсгэн хөгжүүлэн түүндээ ноос ноолуур хэмээх орцыг ашиглан бүтээгдэхүүн болгох үйл ажиллагаа юм. Хувцасны загвар дээр анхаарлаа илүү хандуулснаар дотоодын үйлдвэрлэлийн хөгжилд нөлөөлж ажлын байрны орон тоо өсөн, үндэсний үйлдвэрлэлээ хөгжүүлэн экспортын бүтээгдэхүүнүүдэд ахиц дэвшил гарах юм. Судалгааг дотоодын үйлчлүүлэгчдээс асуулга авч харьцуулалт хийх, Дэлхийн тансаг хэрэглээний зах зээлийн судалгаа, БНСУ-ын зах зээлийн судалгаа, Монголд үйл ажиллагаа явуулж буй дизайнер брендүүдийн үйл ажиллагааг ажиглах, үйлдвэрийн захирал болон дизайнеруудаас биечлэн ярилцлага авах, санал асуулгын хэлбэрээр хийж гүйцэтгэлээ. en_US
dc.subject бренд, ноолуур, БНСУ, маркетинг, стратеги, судалгаа en_US
dc.title Дизайнер брендүүд БНСУ-н зах зээлд нэвтрэх маркетинг ба стратегийн судалгаа (ноос ноолууран бэлэн хувцсан дээр) en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах