dc.contributor.advisor |
Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ |
|
dc.contributor.author |
Мөнхбаатар, Цэцэгдарь |
|
dc.contributor.author |
Жадамбаа, Гангаажав |
|
dc.date.accessioned |
2020-01-04T08:46:22Z |
|
dc.date.available |
2020-01-04T08:46:22Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-04 |
|
dc.identifier |
Мастер |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1605 |
|
dc.description.abstract |
Энэхүү судалгааны ажил нь СЭЗИС-ийн дэргэдэх Аксон Нейролаб ХХК-ийн
төслийн хүрээнд аялал жуулчлалын компанийн вэбсайтын хэрэглэхэд тохиромжтой
байдлыг нүдний хөдөлгөөн, нүүрний хөдөлгөөн хэмжих тусгай төхөөрөмжүүдийн
тусламжтайгаар судлав. Хэрэглэгчдиийн зан төлөв, шийдвэр гаргах үйл явц, сэтгэл
хөдлөл, худалдан авалтанд нөлөөлсөн уран сэтгэмж, мэдрэмжийг тусгай төхөөрөмж,
арга барилын тусламжтайгаар хэрэглэгчийн шийдвэр гаргалтыг биеийн биометрик
үзүүлэлтүүдийн тусламжтайгаар судладаг шинэ судалгааны ажлыг вэбсайтын орчинд
ашиглахыг зорив. Хэрэглэхэд тохиромжтой байдал нь хэрэглэгчийн зүгээс тулгарч буй
асуудлуудыг тодорхойлоход орших бөгөөд “хэрэглэгчид таалагдаж байна уу үгүй юу?”
бус хэрэглэгч өөрийн зорилгодоо амархан хүрч байна уу гэдгийг судалсан болно. |
en_US |
dc.subject |
нейромаркетинг |
en_US |
dc.subject |
нүдний хөдөлгөөн дагах төхөөрөмж |
en_US |
dc.subject |
нүүрний хувирал |
en_US |
dc.subject |
нейро шинжлэх ухаан |
en_US |
dc.subject |
аялал жуулчлалын вэбсайт |
en_US |
dc.subject |
хэрэглэхэд тохиромжтой байдлын судалгаа |
en_US |
dc.subject |
eyetracking |
en_US |
dc.subject |
facial expression |
en_US |
dc.subject |
төсөл, Аксон Нейролаб ХХК |
en_US |
dc.title |
АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН КОМПАНИЙН ВЭБСАЙТАД ХЭРЭГЛЭХЭД ТОХИРОМЖТОЙ БАЙДЛЫН ҮНЭЛГЭЭ ХИЙХ НЬ (НҮДНИЙ ХӨДӨЛГӨӨН ДАГАХ ТӨХӨӨРӨМЖ/НЕЙРОМАКЕТИНГ) |
en_US |
ife.Мэргэжил.Нэр |
Бизнесийн менежмент |
|
ife.Мэргэжил.Индекс |
E340100 |
|
ife.Зэрэг |
Мастер |
|
ife.Диплом.Зөвлөх |
Ганбат, Нарантунгалаг |
|