СЭЗИС - Бүтээлийн сан

АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН КОМПАНИЙН ВЭБСАЙТАД ХЭРЭГЛЭХЭД ТОХИРОМЖТОЙ БАЙДЛЫН ҮНЭЛГЭЭ ХИЙХ НЬ (НҮДНИЙ ХӨДӨЛГӨӨН ДАГАХ ТӨХӨӨРӨМЖ/НЕЙРОМАКЕТИНГ)

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ
dc.contributor.author Мөнхбаатар, Цэцэгдарь
dc.contributor.author Жадамбаа, Гангаажав
dc.date.accessioned 2020-01-04T08:46:22Z
dc.date.available 2020-01-04T08:46:22Z
dc.date.issued 2020-01-04
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1605
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажил нь СЭЗИС-ийн дэргэдэх Аксон Нейролаб ХХК-ийн төслийн хүрээнд аялал жуулчлалын компанийн вэбсайтын хэрэглэхэд тохиромжтой байдлыг нүдний хөдөлгөөн, нүүрний хөдөлгөөн хэмжих тусгай төхөөрөмжүүдийн тусламжтайгаар судлав. Хэрэглэгчдиийн зан төлөв, шийдвэр гаргах үйл явц, сэтгэл хөдлөл, худалдан авалтанд нөлөөлсөн уран сэтгэмж, мэдрэмжийг тусгай төхөөрөмж, арга барилын тусламжтайгаар хэрэглэгчийн шийдвэр гаргалтыг биеийн биометрик үзүүлэлтүүдийн тусламжтайгаар судладаг шинэ судалгааны ажлыг вэбсайтын орчинд ашиглахыг зорив. Хэрэглэхэд тохиромжтой байдал нь хэрэглэгчийн зүгээс тулгарч буй асуудлуудыг тодорхойлоход орших бөгөөд “хэрэглэгчид таалагдаж байна уу үгүй юу?” бус хэрэглэгч өөрийн зорилгодоо амархан хүрч байна уу гэдгийг судалсан болно. en_US
dc.subject нейромаркетинг en_US
dc.subject нүдний хөдөлгөөн дагах төхөөрөмж en_US
dc.subject нүүрний хувирал en_US
dc.subject нейро шинжлэх ухаан en_US
dc.subject аялал жуулчлалын вэбсайт en_US
dc.subject хэрэглэхэд тохиромжтой байдлын судалгаа en_US
dc.subject eyetracking en_US
dc.subject facial expression en_US
dc.subject төсөл, Аксон Нейролаб ХХК en_US
dc.title АЯЛАЛ ЖУУЛЧЛАЛЫН КОМПАНИЙН ВЭБСАЙТАД ХЭРЭГЛЭХЭД ТОХИРОМЖТОЙ БАЙДЛЫН ҮНЭЛГЭЭ ХИЙХ НЬ (НҮДНИЙ ХӨДӨЛГӨӨН ДАГАХ ТӨХӨӨРӨМЖ/НЕЙРОМАКЕТИНГ) en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер
ife.Диплом.Зөвлөх Ганбат, Нарантунгалаг


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах