СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Газрын тосны салбарт үйл ажиллагаа явуулж буй ШТС-уудын үйлчилгээний чанарын харьцуулсан судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сандагдорж, Сайн-Од
dc.contributor.author Сүрэнжав, Золжаргал
dc.date.accessioned 2019-12-25T04:23:47Z
dc.date.available 2019-12-25T04:23:47Z
dc.date.issued 2019-12-25
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1598
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажлаараа газрын тосны салбарт үйл ажиллагаа явуулж байгаа ШТС-уудын үйлчилгээний чанар, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг судлаж, тухайн салбарт үйл ажиллагаа явуулж буй компаниудад санал зөвлөмж өгөхийг зорьж, судалгааны ажлаа хийж гүйцэтгэсэн болно. Онолын болон салбарын судалгаа хийхдээ анхдагч болон хоёрдогч эх сурвалж дээр үндэслэн баримт бичгийн болон харьцуулалтын аргыг ашигласан. Үйлчилгээний чанарыг хэмждэг нийт 22 загварыг судалсан бөгөөд үүнээс газрын тосны салбарт үйл ажиллагаа явуулж байгаа ШТС-уудын үйлчилгээний чанар, сэтгэл ханамжийг хэмжихэд судлаач Л.Карр-ын servqual загварын гол үзүүлэлтүүд дээр хэрэглэгч үйлчилгээний ажилтны хоорондын харилцааны явцад болон үйлчилгээний үр дүнд хэрэглэгчийн шудрага байдлын үнэлгээг нэмж, илүү боловсронгуй болгон хөгжүүлсэн Fairserv загварыг илүү тохирон хэмээн үзэж газрын тосны салбарын онцлогт тохируулан дизайнаа боловсруулсан болно. en_US
dc.subject Судалгаа en_US
dc.subject Газрын тосны салбарын компаниуд, үйлчилгээний чанар, сэтгэл ханамж, үнэнч байдал en_US
dc.title Газрын тосны салбарт үйл ажиллагаа явуулж буй ШТС-уудын үйлчилгээний чанарын харьцуулсан судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах