СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Гурвалсан үйлчилгээ хэрэглэгчдийн үнэнч байдалд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа /Орон сууцны хэрэглэгчдийн жишээн дээр/

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Т, Алтангэрэл
dc.contributor.author Давааням, Идэр
dc.date.accessioned 2019-12-21T12:03:20Z
dc.date.available 2019-12-21T12:03:20Z
dc.date.issued 2019-12-21
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1590
dc.description.abstract Манай улсын гурвалсан үйлчилгээ хэрэглэгчдийн тоо 2018 оны 6 сарын байдлаар 256’325 хүрээд байгаа ба жил ирэх бүр өсөх хандлагатай байна. Нөгөөтэйгүүр гурвалсан үйлчилгээ хэрэглэгчдийн хувьд үйлчилгээнээс татгалзаж буй хэрэглэгчдийн тоо ч мөн адил цөөнгүй байна. Тиймээс гурвалсан үйлчилгээ хэрэглэгчид, үйлчилгээнээс шилжих болон татгалзахад нөлөөлж буй хүчин зүйлсийн нөлөөллийн талаар энэхүү судалгааны ажлын хүрээнд авч үзсэн. Дээр дурдагдсан хүчин зүйлс хэрэглэгчийн үнэнч байдалд хэрхэн нөлөө үзүүлж байгаа талаар тоон болон чанарын судалгааг хийсэн бөгөөд тандалтын судалгааны хүрээнд судалгааны загварчлалыг ашиглан асуулгыг боловсруулан түүврийн хэмжээг тодорхойлон тандалтын судалгааг авсан. en_US
dc.subject Гурвалсан үйлчилгээ en_US
dc.subject хэрэглэгчид, үнэнч байдал, орон сууцны хэрэглэгчид en_US
dc.subject Харилцаа холбоо en_US
dc.title Гурвалсан үйлчилгээ хэрэглэгчдийн үнэнч байдалд нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгаа /Орон сууцны хэрэглэгчдийн жишээн дээр/ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер
ife.Диплом.Зөвлөх Б, Ганшагай


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах