СЭЗИС - Бүтээлийн сан

АМТАЛГААТ ТУРШИЛТ БОЛОН НҮҮРНИЙ ХУВИРЛЫН ШИНЖИЛГЭЭГ ХОСЛУУЛАН АШИГЛАХ НЬ: САВЛАСАН УСНЫ ЖИШЭЭН ДЭЭР

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Банзрагч, Нандин-Эрдэнэ
dc.contributor.author Болдбаатар, Билгүүн
dc.contributor.author Эрдэнэчулуун, Нарангарав
dc.date.accessioned 2019-12-17T07:39:01Z
dc.date.available 2019-12-17T07:39:01Z
dc.date.issued 2019-11-22
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1574
dc.description.abstract Маркетингийн судалгааны үе шат бол бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн хамгийн чухал үе шатуудын нэг билээ. Тэд зах зээл дээрх хэрэглэгчдийг юунд илүүтэй анхаарал хандуулж байна вэ? эсвэл ирээдүйд бий болох чиг хандлагуудыг хамгийн түрүүнд мэдэхийг эрмэлзэж байдаг. Өнөөдөр дэлхий дахин судалгааны дараагийн үе шатруу шилжиж байна. Энэ бол нейромаркетинг бөгөөд хэрэглэгчид худалдан авалт хийх шийдвэрийг хэрхэн шийдвэрлэж буй болон маркетингийн өдөөлтөд хэрхэн хариу өгөхийг судалж үздэг шинжлэх ухаан юм. Хэрэглэгчийн аль талын тархи маркетеруудад хэрэгтэй, тэдгээрийн худалдан авах шийдвэрт юу хэрхэн нөлөөлдөг тухай сэдэв бүрэн утгаараа нейромаркетингийн асуудал болж хувирна. Нейромаркетинг (англи. Neuromarketing) нь шинжлэх ухааныг бизнестэй хослуулан хэрэглэгчийн зан үйлийг судлах бѳгѳѳд хэрэглэгчийг илүү нарийн ойлгон таньж мэдэх зорилгоор үүсэж байгаа шинэ салбар билээ. Нейромаркетинг нь техник тоног төхөөрөмжийн тусламжтайгаар хүний уураг тархийг судалдаг. Харин дараа нь түүнийгээ хүмүүсийг ихээр худалдан авалт хийлгэхийн тулд хүний толгойд юу явагдаж байдгийг тодорхойлоход ашигладаг байна. Энэ салбар нь хэрэглэгчдийн мэдрэмж, танин мэдэхүй, сэтгэл хөдлөлийн хариу үйлдлийг судалж аливаа маркетингийн үйл ажиллагааны шинэ санаа, санаачилга мөн шинэ бүтээгдэхүүний шинэ шийдэл дизайныг хэрэглэгчийн сэтгэл зүйд тулгуурлан олж илрүүлэхэд чиглэгдсэн судалгааны салбар юм. Харин манай улсын хэмжээнд одоогоор нейромаркетингйнн арга хэрэгслийг өдөр тутмын ажилдаа хэрэглэж эхлээгүй байгаа бөгөөд асуулга, анкет, ярилцлагын аргаар хэрэглэгчийг судлах уламжлалт арга байсаар байна. Тиймээс энэхүү судалгааны аргыг сонгон авч тэр дундаа савласан усны амталгааг хийснээр цаашид салбарын хэмжээнд хэрэглэгчийн судалгаанд хэрхэн ашиглаж болох боломжийг тодорхойлж, судалгааны дизайн боловсруулах зорилгоор сонгон судалсан болно. en_US
dc.subject Судалгаа en_US
dc.subject Амталгаат туршилт en_US
dc.subject Нүүрний хувирлын шинжилгээ en_US
dc.subject нейромаркетинг en_US
dc.title АМТАЛГААТ ТУРШИЛТ БОЛОН НҮҮРНИЙ ХУВИРЛЫН ШИНЖИЛГЭЭГ ХОСЛУУЛАН АШИГЛАХ НЬ: САВЛАСАН УСНЫ ЖИШЭЭН ДЭЭР en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах