СЭЗИС - Бүтээлийн сан

“ШИМТЖИМС” БРЭНДИЙН ЧАЦАРГАНЫ ҮЙЛДВЭР БАЙГУУЛАХ БИЗНЕС ТӨЛӨВЛӨГӨӨ

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Г, БОЛОР-ЭРДЭНЭ
dc.contributor.author Ганбаатар, НАРАНЦЭЦЭГ
dc.date.accessioned 2019-12-11T02:56:02Z
dc.date.available 2019-12-11T02:56:02Z
dc.date.issued 2019-12-11
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn:8080/xmlui/handle/8524/1556
dc.description.abstract 2010-2016 онуудад хэрэгжсэн “Чацаргана” хөтөлбөрийн хүрээнд Чацаргана жимсний үнэ цэнэ өсч, тухайн жимсний найрлага бүхий олон төрлийн хүнсний болон гоо сайхны, эрүүл мэндийн бүтээгдэхүүнүүдийн төрөл, тоо хэмжээ өссөн билээ. 2014-2018 оны байдлаар дотоодод хураасан жимс жимсгэнэ дунджаар 1,397,111.2 кг буюу 1,397.1тонн байсан нь дотоодын нийт хэрэгцээний 15%-г хангахуйц хэмжээ юм. Чацаргана жимсээр өтгөрүүлсэн шүүс, ундаа, зайрмаг, охь гэх мэт хүнсний бүтээгдэхүүнийг үйлдвэрлэж байна. Дээрх бүтээгдэхүүнээс өтгөрүүлсэн шүүс болон ундаа нь элсэн чихрийн агууламж өндөртэй, удаан хадгалах антибиотик агуулдаг тул цээж хорсох, витаминлаг чанар алдагдах гэх мэт сөрөг нөлөө их байна. ШимтЖимс чацарганы үйлдвэр байгуулсанаар чацаргана жимсийг органик хэлбэрээр гэрийн болон гадаад орчинд сонголттойгоор шууд хэрэглэх боломжийг олгоно. en_US
dc.subject ЧАЦАРГАНА, ҮЙЛДВЭР БАЙГУУЛАХ, БИЗНЕС ТӨЛӨВЛӨГӨӨ en_US
dc.subject Шимт Жимс en_US
dc.subject брэнд en_US
dc.title “ШИМТЖИМС” БРЭНДИЙН ЧАЦАРГАНЫ ҮЙЛДВЭР БАЙГУУЛАХ БИЗНЕС ТӨЛӨВЛӨГӨӨ en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах