СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Төрийн банкны харилцагчийн үйлчилгээний ажилтнуудын гүйцэтгэлийн үнэлгээний аргачлалыг сайжруулах нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Батхүү, Идэрсүрэн
dc.contributor.author Төрмөнх, Пунсалдулам
dc.date.accessioned 2019-06-28T09:03:34Z
dc.date.available 2019-06-28T09:03:34Z
dc.date.issued 2019-06-28
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1533
dc.description.abstract Хүн бол байгууллагын удирдахад хамгийн хэцүү нөөц юм. Тэднийг ажилдаа дуртай байлгаж, илүү их бүтээмжтэй ажиллахыг дэмжих зүйл бол ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээний систем байдаг. Ажлын гүйцэтгэлийн үнэлгээ нь удирдлага болон ажилтнуудад ажил үүргийн гүйцэтгэлийн түвшний мэдээллийг хүргэх, ажилтнуудад сургалтын хэрэгцээ шаардлага байгаа эсэхийг тодорхойлох, шагнаж урамшуулах, шийтгэх үндэслэлийг тогтоох, цаашид ажилчдын бүтээмжийг сайжруулах зорилготой. Төрийн банк нь хүний нөөцийн гүйцэтгэлээ зорилгоор удирдах аргаар үнэлдэг ба энэ аргаар үнэлж байгаа тохиолдолд төв салбараас хол байрлах салбаруудын ажилтнууд зорилгоо бодитой тодорхойлж байгаа эсэх болон зорилгодоо хүрч байгаа эсэхийг сайн хянаж чадахгүй байгаа бөгөөд зарим зорилго тавихад хүндрэлтэй албан тушаалуудад ямар арга хэрэглэхээ мэдэхгүй байна. Иймээс хамгийн оновчтой байдлаар гүйцэтгэлийн үнэлгээг хэмжих аргыг боловсруулах шаардлагатай. Дээрх шаардлагаас үүдэлтэйгээр Төрийн банкны харилцагчийн үйлчилгээний ажилтнуудаас судалгаа авч, үнэлгээг оновчтой хийх маягтыг боловсруулсан. en_US
dc.subject Төрийн банк, en_US
dc.subject харилцагч, хүний нөөц, гүйцэтгэл en_US
dc.title Төрийн банкны харилцагчийн үйлчилгээний ажилтнуудын гүйцэтгэлийн үнэлгээний аргачлалыг сайжруулах нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах