СЭЗИС - Бүтээлийн сан

МОНГОЛЫН ЗАХ ЗЭЭЛД ЗАГАС, ЗАГАСАН БҮТЭЭГДЭХҮҮН НЭВТРҮҮЛЭХ МАРКЕТИНГИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Б, Ганшагай
dc.contributor.author Нямцэрэн, МӨНХЖИН
dc.date.accessioned 2019-06-27T06:18:54Z
dc.date.available 2019-06-27T06:18:54Z
dc.date.issued 2019-06-27
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1440
dc.description.abstract Энэхүү бакалаврын зэрэг горилсон судалгааны ажлаар загас, загасан бүтээгдэхүүний хэрэглэгчийн судалгаа болон тохирох маркетингийн төлөвлөлтийг хийж гүйцэтгэсэн. Хэрэглэгчийн судалгааны боловсруулалтыг SPSS 23 программ ашиглан үр дүнг гаргасан ба маркетингийн төлөвлөлтийг уламжлалт болон сошиал медиа гэсэн хоёр төрлөөр төлөвлөсөн болно. en_US
dc.subject загас, загасан бүтээгдэхүүн, маркетинг, төлөвлөгөө, хэрэглэгчийн судалгаа, SPSS 23, AIDA загвар en_US
dc.title МОНГОЛЫН ЗАХ ЗЭЭЛД ЗАГАС, ЗАГАСАН БҮТЭЭГДЭХҮҮН НЭВТРҮҮЛЭХ МАРКЕТИНГИЙН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах