СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй олон улсын сүлжээ зочид буудлын үйлчилгээний чарагыг хэмжих нь (Best Western Premier Tuushin зочид буудлын жишээн дээр)

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor С, Мөнхбаяр
dc.contributor.author Ганчимэг, Төгсжаргал
dc.date.accessioned 2019-06-17T09:12:00Z
dc.date.available 2019-06-17T09:12:00Z
dc.date.issued 2019-06
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1370
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажил нь Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй олон улсын сүлжээ зочид буудлын үйлчилгээний чанарыг GAP болон SERVQUAL загвараар үнэлж, дүгнэж, санал зөвлөмж боловсруулсан ажил юм. Үйлчилгээ нь бодит бүтээгдэхүүнтэй адил чанарыг нь шууд хэмжих боломжгүй юм. Мөн үйлчлүүлэгчээс манай бүтээгдэхүүн чанартай юу гэж асуугаад шууд тодорхойлох боломжгүй юм. Үйлчилгээний чанар нь Монгол улсад төдийгүй дэлхий нийтийн хэмжээнд судлах ёстой сэдэв хэвээрээ байсаар байгаа. Тиймээс ч сүүлийн жилүүдэд манай улсад үйлчилгээний олон салбарт энэ сэдвээр хийгдэх судалгааны ажил нэмэгдсээр байна. Мөн тус сэдвийн хүрээнд судалгаа хийх болсон нь дээрх шалтгаантай. Тус сэдвийн хүрээнд Shangri-La, BWPT, Kempinski зочид буудлуудын Online Review дээр үйлчилгээний чанарын хүчин зүйлийн үнэлгээ хийсэн. BWPT зочид буудлын нүүрэн талын албаны менежерүүдээс одоо баримталж буй үйлчилгээний чанарын системийн талаарх ярилцлагын судалгаа хийсэн. BWPT зочид буудал дээр SERVQUAL загвар ашиглан үйлчилгээний чанарын судалгаа хийсэн. Дээрх шинжилгээнүүдийг нэгтгэж дүгнэлт гарган, санал зөвлөмж боловсруулан ажилласан. Судалгааны ажлын зорилго, зорилтод хүрч ажилласан бөгөөд цаашид олон улсын сүлжээ зочид буудал гэлтгүй Монгол улсын хэмжээнд үйл ажиллагаа явуулж буй томоохон зочид буудлууд олон улсад хүлээн зөвшөөрөгдсөн үйлчилгээний чанарыг хэмжих загварыг үйл ажиллагаандаа нэвтрүүлж ажиллах нь зочид буудлын үйлчилгээний чанарын сайжруулалтад эерэг ач холбогдолтой гэж үзэж байна. en_US
dc.subject үйлчилгээний чанар en_US
dc.subject судалгаа en_US
dc.subject зочид буудал en_US
dc.title Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй олон улсын сүлжээ зочид буудлын үйлчилгээний чарагыг хэмжих нь (Best Western Premier Tuushin зочид буудлын жишээн дээр) en_US
dc.title.alternative Measuring the service quality of international hotel in Mongolia en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах