СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Цахим банкны үйлчилгээний хүртээмжийг нэмэгдүүлэх аргазам

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Б, Мөнхзаяа
dc.contributor.author Батаа, Энхмандах
dc.date.accessioned 2019-06-17T04:29:58Z
dc.date.available 2019-06-17T04:29:58Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1353
dc.description.abstract Энэхүү судалгааны ажлаар цахим банкны хүртээмжийг нэмэгдүүлэх боломжийг судлахыг зорьсон. Хэрэглэгчийн шинэ бүтээгдэхүүн үйлчилгээнд өөрийн хөрөнгө мөнгийг даатган үйлчлүүлэх итгэлцэл байхгүй, банкнаас шинэлэг бүтээгдэхүүн үйлчилгээг ашиглах сургалт, уриалга, идвэхжүүлэлт муу үзүүлдгээс гадна цахим банкны үйлчилгээ манай зах зээлд орж ирээд төдийлөн олон жил болоогүй нь нийтээрээ хэрэглэх соёлд суралцахад хараахан бэлэн болоогүй байна. Иймд судлаач миний бие цахим банкны үйлчилгээний бусад улсуудын ололт амжилт, өөрийн улсын алдаа дутагдлыг илрүүлэн цахим банкны үйлчилгээг ашиглан хэрэглэгчтэй хэрхэн холбоо тогтоож, үнэнч хэрэглэгчдийг бий болгох вэ гэсэн асуултуудад хариулт олохын тулд доорх судалгаануудыг хийсэн болно. en_US
dc.subject Судалгаа en_US
dc.subject цахимм, цахим банк, арилжааны банк en_US
dc.title Цахим банкны үйлчилгээний хүртээмжийг нэмэгдүүлэх аргазам en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Менежментийн санхүүгийн
ife.Мэргэжил.Индекс E340400
ife.Зэрэг Мастер
ife.Диплом.Зөвлөх Н, Оюунцацрал


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах