СЭЗИС - Бүтээлийн сан

СҮЛЖЭЭ ЗОЧИД БУУДЛУУДЫН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ЧАНАРЫГ SERVQUAL ЗАГВАРААР ҮНЭЛЭХ НЬ

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Ч, Энхболд
dc.contributor.author Төмөрбаатар, Батчимэг
dc.date.accessioned 2019-06-10T03:21:11Z
dc.date.available 2019-06-10T03:21:11Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1316
dc.description.abstract Энэхүү мастерийн зэрэг горилсон судалгааны ажилдаа Улаанбаатар хотод үйл ажиллагаа явуулж буй дотоодын болон олон улсын сүлжээ зочид буудлууд болох Holiday Inn, Novotel, Corporate Hotel Convention Centre, Hotel Nine зэрэг 4 зочид буудлыг судалгааны обьект болгон сонгон авсан. Эдгээр зочид буудлуудаар үйлчлүүлсэн үйлчлүүлэгч нараас түүвэрлэн санал асуулгын аргаар өгөгдөл цуглуулсан ба судалгаанд нийт 351 хүн хамрагдсан болно. Судалгааны асуулгын анкет нь SERVQUAL загвар дээр суурилсан ба онолын загварын дагуу өгөгдлийн боловсруулалтыг хийж, үр дүнгийн шинжилгээг хийсэн. Судалгааны боловсруулалтандаа IBM SPSS Statistics 23 программыг ашигласан. en_US
dc.subject Зочид буудал, Сүлжээ зочид буудал, Үйлчилгээний чанар, Зочид буудлын үйлчилгээний чанар, SERVQUAL загвар en_US
dc.title СҮЛЖЭЭ ЗОЧИД БУУДЛУУДЫН ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ ЧАНАРЫГ SERVQUAL ЗАГВАРААР ҮНЭЛЭХ НЬ en_US
dc.title.alternative STUDY ON ASSESSMENT OF HOTEL CHAIN SERVICE BY SERVQUAL MODEL en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах