СЭЗИС - Бүтээлийн сан

ТАНСАГ ЗЭРЭГЛЭЛИЙН ОРОН СУУЦ ХУДАЛДАН АВАГЧДЫН ХУДАЛДАН АВАХ ШИЙДВЭР ГАРГАЛТАД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor С, Сайн-Од
dc.contributor.author Лайбуу, Баярсайхан
dc.date.accessioned 2019-06-08T11:33:59Z
dc.date.available 2019-06-08T11:33:59Z
dc.date.issued 2019-06-08
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1314
dc.description.abstract Зах зээл хөгжихийн хэрээр барилгын компаниуд илүү өндөр ашигтай тансаг зэрэглэлийн бүтээгдэхүүн дээр төвлөрч тухайн төрлийн худалдан авагчдын шийдвэр гаргалтад гол нөлөөлөгч хүчин зүйлсүүдийг ойлгохыг хүсдэг болсон байна. Хэдий тийм ч энэ талаар энэ чиглэлийн бүтээгдэхүүний хүртэхүй талын үнэ цэнэ худалдан авах шийдвэр зан төлөвт нөлөөлдөг талаар харьцангуй бага судалгаа хийгдсэн байна. Онолын хувьд тансаг зэрэглэлийн ангилалын бүтээгдэхүүнүүд болох цүнх, хувцас, үнэт эдлэл, машин зэрэг нь өөр төрлийн хүртэхүйн үнэ цэнэтэй холбогддог; таснаг зэрэглэлийн бүтээгдэхүүн хэрэглэж заншсан худалдан авагчид өөрийн эд баялаг, загварын чиг, болон нийгмийн хүрээллийг ил гаргахыг хүсдэг. Харин таснаг зэрэглэлийн үл хөдлөх хөрөнгө орон сууцны худалдан уг сэтгэл хөдлөлийн үнэ цэнэ ижил байдаг болов уу? Орон сууц худалдан авагчид бусад төрлийн тансаг зэрэглэлийн бараа бүтээгдэхүүн худалдан авагчидтай ижил зан төлөв, хүртэхүйн үнэ ижил байх болов уу? Энэ бол цэвэр онол болон парактикийн зааг дээр яригдах асуудал юм. en_US
dc.subject Тансаг зэрэглэлийн орон сууц, Хүртэхүйн үнэ цэнэ, Орон сууц худалдан авагчдын зан төлөв, Нөлөөлөх хүчин зүйлс, функционал хүчин зүйл, Биет бус үнэ цэнэ, брэнд en_US
dc.subject Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES en_US
dc.title ТАНСАГ ЗЭРЭГЛЭЛИЙН ОРОН СУУЦ ХУДАЛДАН АВАГЧДЫН ХУДАЛДАН АВАХ ШИЙДВЭР ГАРГАЛТАД НӨЛӨӨЛӨХ ХҮЧИН ЗҮЙЛСИЙН СУДАЛГАА en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах