СЭЗИС - Бүтээлийн сан

МОНГОЛ ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ФИНТЕК БҮТЭЭГДЭХҮҮН ҮЙЛЧИЛГЭЭНД ХАНДАХ ХАНДЛАГЫГ ТОДОРХОЙЛОХ НЬ (ЛЭНДМН ББСБ)

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Д, Гэрэлмаа
dc.contributor.author Буяндалай, Болормаа
dc.date.accessioned 2019-06-08T09:56:18Z
dc.date.available 2019-06-08T09:56:18Z
dc.date.issued 2019-05-15
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1307
dc.description.abstract Финтек үйлчилгээ нь зах зээлд нэвтрээд 8 жил гаруй болж байгаа боловч идэвхтэй хэрэглэгчийн хувь бага, хэрэглэгчид санхүүгийн цогц үйлчилгээг бүрэн ашиглаж, ойлгож, хэрэглэж дадахгүй байгаа гол шалтгаанууд тогтоох зайлшгүй шаардлагатай гэж үзэн финтек үйлчилгээний хэрэглэгчдийн хандлагыг тодорхойлоход оршино. Одоогоор зах зээлд финтек үйлчилгээ үзүүлж байгаа үйлчилгээнүүдээс ЛэндМН үйлчилгээг төлөөлөл болгон нийт 300 түүвэртэй судалгааг хийсэн. TAM загварын таамаглалын дагуу тухайн хэрэглэгч ЛэндМН үйлчилгээг үнэлж байгаа хүчин зүйлс нь цаашид уг үйлчилгээг хэрэглэнэ эсвэл хэрэглэхгүй гэсэн хариултаар батлагдана. Өөрөөр хэлбэл хэрэглэгч уг үйлчилгээг хэрэгцээтэй, ашиглахад хялбар, өрсөлдөөний давуу талтай, эрсдэл багатай, зардал багатай гэж үзсэн тохиолдолд уг үйлчилгээг хэрэглэнэ гэж хариулсан байна. ТАМ загварын дагуу хэрэглэгчийн хандлагат нөлөөлөх хүчин зүйлсийн дундаж үнэлгээ нь нийт 5 онооноос хэрэгцээтэй байдал 4.06, хэрэглэхэд хялбар байдал 4.04, аюулгүй байдал 3.8, зардалтай байдал 2.5, өрсөлдөх давуу тал 3.8, хандах хандлага 3.6, хэрэглэх зорилго 3.9 байгаа нь хэрэглэгчид тухайн үйлчилгээнд эерэг хандлагатай байгааг илэрхийлж байна. en_US
dc.subject Финтек en_US
dc.subject TAM en_US
dc.subject Хэрэглэгчийн хандлага en_US
dc.subject ББСБ en_US
dc.title МОНГОЛ ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ФИНТЕК БҮТЭЭГДЭХҮҮН ҮЙЛЧИЛГЭЭНД ХАНДАХ ХАНДЛАГЫГ ТОДОРХОЙЛОХ НЬ (ЛЭНДМН ББСБ) en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер
ife.Диплом.Зөвлөх Т, Алтангэрэл


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах