СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Борлуулалтын ажилтнуудын ёс суртахуунтай зан төлөв байгууллагын харилцагчдын сэтгэл ханамж, үнэнч байдалд нөлөөлөх нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Г, Нарантунгалаг
dc.contributor.author Ихбаяр, Энхбаяр
dc.date.accessioned 2019-06-06T09:27:14Z
dc.date.available 2019-06-06T09:27:14Z
dc.date.issued 2019-06-06
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1301
dc.description.abstract Монголын үүрэн холбооны салбарт үйл ажиллагаа эрхэлж буй байгууллагуудын борлуулалтын ажилтнууд нь байгууллагын хэрэглэгчид рүү чиглэсэн тогтмол харилцаа холбоог хөгжүүлж байдаг. Аливаа байгууллагыг төлөөлөн харилцагчидтай харилцаж байдаг борлуулалтын ажилтнууд нь ёс суртахуунтай зан төлөвийг бий болгосноор харилцагч байгууллагуудаа үнэнч хэрэглэгч болгоход нөлөөтэй гэж олон судалгааны ажлууд нотолсон байна. Иймээс манай улсын үүрэн холбооны салбарын “байгууллагын” сегменттэй харилцаж буй борлуулалтын ажилтнуудын ёс суртахуунтай зан төлөвийг харилцагчид хэрхэн хүлээн авдаг болон энэ нь сэтгэл ханамж, үнэнч байдалд нь нөлөөлж буй холбоо байгаа эсэхийг эмпирик судалгаагаар нотолж, байгууллагын хүний нөөцийн удирдлагын хувьд ёс суртахуунтай зан төлөвийг бүрдүүлэхэд чиглэгдсэн санал зөвлөмжүүдийг боловсруулах зорилгоор энэхүү судалгааг гүйцэтгэсэн болно. en_US
dc.subject Байгууллагын харилцагч en_US
dc.subject сэтгэл ханамж en_US
dc.subject үнэнч байдал en_US
dc.subject ёс суртахуунтай зан төлөв en_US
dc.subject enterprise customer en_US
dc.subject customer satisfaction en_US
dc.subject customer loyalty en_US
dc.subject sales person en_US
dc.subject ethical behavior en_US
dc.title Борлуулалтын ажилтнуудын ёс суртахуунтай зан төлөв байгууллагын харилцагчдын сэтгэл ханамж, үнэнч байдалд нөлөөлөх нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах