СЭЗИС - Бүтээлийн сан

“MAI NICHI” Бэйкеригээр үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Жаргалсайхан, Сувд-Эрдэнэ
dc.contributor.author Отгонбаатар, Халиунаа
dc.date.accessioned 2019-05-29T09:17:58Z
dc.date.available 2019-05-29T09:17:58Z
dc.date.issued 2019-05-29
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1292
dc.description.abstract Mai nichi Oven fresh Bakery-гаар үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамж, тэдний худалдан авах сонголтонд нөлөөлөх хүчин зүйлсийг судлах замаар бэйкерид маркетингийн зөвлөмж боловсруулж өгөхөд энэхүү судалгааны ажлын зорилго оршино. en_US
dc.subject Сэтгэл ханамжийн судалгаа, сэтгал ханамж, үйлчилгээний чанар, SERVQUAL en_US
dc.title “MAI NICHI” Бэйкеригээр үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Батбаяр, Цогтбаяр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах