СЭЗИС - Бүтээлийн сан

“La-Femme” салоны маркетингийн төлөвлөгөө

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тамир, Төгөлдөр
dc.contributor.author Заманбек, Еркежан
dc.date.accessioned 2019-04-25T10:14:53Z
dc.date.available 2019-04-25T10:14:53Z
dc.date.issued 2019-04-25
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1270
dc.description.abstract Жил ирэх тусам эмэгтэйчүүдэд зориулсан хувцас захиалгын чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг газрууд ихээр байгуулагдах болсон ба эмэгтэй хүн бүр өөрсдийн гадаад үзэмжиндээ анхаарал хандуулж их бага хэмжээгээр мөнгө зарцуулж байна. Иймээс зах зээлд ижил чиглэлээр үйл ажиллагаагаа явуулж буй салонуудаас ялгарах, өрсөлдөөний давуу талыг бий болгох, зорилтот хэрэглэгчдэдээ оновчилсон маркетингийн үйл ажиллагаа хэрэгжүүлэхийн тулд “La-Femme” салоны маркетингийн төлөвлөгөөг бичих болсон. Уг дипломын ажлын хүрээнд хувцас захиалгын салоноор үйлчлүүлдэг эмэгтэйчүүдийн зан төлөвийн судалгааг нийт 258 эмэгтэйчүүдээс авсан ба дотоод, гадаад орчны судалгаа хийн түүний үр дүн дээр тулгуурлан маркетингийн төлөвлөлтийг хийж гүйцэтгэсэн. en_US
dc.subject маркетингийн төлөвлөгөө en_US
dc.subject салон, La-Femme, маркетинг en_US
dc.title “La-Femme” салоны маркетингийн төлөвлөгөө en_US
ife.Мэргэжил.Нэр D380105
ife.Мэргэжил.Индекс D340500
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах