СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Өргөн нэвтрүүлгийн телевизүүдийн нийгмийн хариуцлагын өнөөгийн байдлыг харьцуулан судлах аргаар үнэлэх нь (Нэвтрүүлгийн жишээн дээр)

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.author Рэнцэндорж, Болормаа
dc.date.accessioned 2019-04-25T07:58:42Z
dc.date.available 2019-04-25T07:58:42Z
dc.date.issued 2019-04-25
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1262
dc.description.abstract Дэлхийн улс орнуудын туршлагаас харахад байгууллагын хувьд КНХ-ыг хэрэгжүүлж, түүнийгээ контент болгон үзэгч олон нийтэд хүргэж байна. ХМБ-ууд КНХ-ыг хэрэгжүүлэх нь нийгмийн хөгжилд маш чухал хувь нэмэр оруулж, иргэд олон нийтийг соён гэгээрүүлэх, эерэг нөлөөллийг бий болгодог. Иймд манай улсын ХМХ- ийн нийгмийн хариуцлага ямар байгааг судлах шаардлагатай байна. Судалгааны ажлаа Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй өргөн нэвтрүүлгийн телевизүүдийн нэвтрүүлгийн агуулгыг олон улсын чиг хандлагатай харьцуулан судалж тайлбарлах замаар нийгмийн хариуцлагын өнөөгийн байдлыг үнэлэхийг зорилгыг дэвшүүлэн судаллаа. Судалгааны арга зүйн хувьд контент анализийн аргыг ашиглан чанарын судалгааг хийж телевизүүдийн нийтлэлийн бодлого, нэвтрүүлгийн агуулгад анализ хийж, ганцаарчилсан ярилцлагаар КНХ-ын талаарх ойлголттой эсэх, бичиг баримтын судалгаагаар телевизүүд КНХ-ыг хэрэгжүүлэх бодлоготой эсэхийг, олон улсын зарим телевизүүдтэй харьцуулан ямар түвшинд байгааг тодойрхойллоо. en_US
dc.language.iso mng en_US
dc.subject Research Subject Categories::SOCIAL SCIENCES en_US
dc.subject телевизийн нийгмийн хариуцлага, нийгмийн хариуцлага, өргөн нэвтрүүлэг, хэвлэл мэдээллийн нийгмийн хариуцлага en_US
dc.title Өргөн нэвтрүүлгийн телевизүүдийн нийгмийн хариуцлагын өнөөгийн байдлыг харьцуулан судлах аргаар үнэлэх нь (Нэвтрүүлгийн жишээн дээр) en_US
dc.type Thesis en_US


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах