СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Хөрөнгийн менежментийн компаниудын харилцагч нарын сэтгэл ханамжид нөлөөлөх хүчин зүйлийн судалгаа

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor С, Сайн-Од
dc.contributor.author Гэндэн, Амарбаясгалан
dc.date.accessioned 2019-03-12T11:13:00Z
dc.date.available 2019-03-12T11:13:00Z
dc.date.issued 2019-03-12
dc.identifier Мастер en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1229
dc.description.abstract Үйлчилгээний чанар сайн бол хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийн түвшин сайн байдаг. Иймд хөрөнгийн байгууллагын хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг судлахын тулд үйлчилгээний чанарыг хэмжих хэрэгтэй гэж үзсэн бөгөөд А.Парасураман, Валери Зэйтамл, Леонард Берри нарын үйлчилгээний чанарыг хэмжих SERVQUAL аргыг ашиглан ХМК-ын үйлчилгээий чанарыг хэмжиж, судалгааны үр дүнд шинжилгээ хийж, ХМК-уудад үйлчилгээний чанарыг сайжруулж, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг бий болгох зөвлөмж боловсруулсан. en_US
dc.subject хөрөнгийн менежмент, компанийн харилцагч, сэтгэл ханамж, судалгаа en_US
dc.title Хөрөнгийн менежментийн компаниудын харилцагч нарын сэтгэл ханамжид нөлөөлөх хүчин зүйлийн судалгаа en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс E340100
ife.Зэрэг Мастер


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах