СЭЗИС - Бүтээлийн сан

"Ширдэг" брэндийн маркетингийн төлөвлөгөө

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Тамир, Төгөлдөр
dc.contributor.author Бямба- Адъяа, Чанцал
dc.date.accessioned 2018-11-12T03:14:32Z
dc.date.available 2018-11-12T03:14:32Z
dc.date.issued 2018-11-12
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1084
dc.description.abstract Сүүлийн жилүүдэд манай хэрэглэгчид Монголдоо үйлдвэрлэсэн бүтээгдэхүүнийг авах сонирхол нэлээд нэмэгдэж байгаа тул төрийн худалдан авалтад хамруулах бүтээгдэхүүний нэр төрлийг нэмэгдүүлэх, Монголдоо үйлдвэрлэж чадаж байгаа ижил нэрийн бүтээгдэхүүний импортын татварыг нэмэгдүүлэх замаар зах зээлийг нь хамгаалахаар төлөвлөж холбогдох шийдвэрийг боловсруулахад шаардлагатай судалгаа, тооцоо МУ-д хийгдэж байна. Мөн ноосны урамшууллыг эцсийн бүтээгдэхүүний үйлдвэрлэлийг өсгөхөд чиглэгдсэн байхаас гадна ноосны чанартай нь уялдуулсан урамшууллын бодлого хэрэгжүүлэхээр төр хувийн хэвшлийн холбогдох байгууллагууд хамтран ажиллаж байна. Тиймээс энэхүү ноос, ноолуурын салбарын хөгжил, боломжийг харан судлах нь давуу талтай юм. Энэхүү дипломын ажлын зорилго нь нь Үлэмж ХХК-ийн "Ширдэг" брэндийн шууд болон шууд бус нөлөөллийн гадаад, дотоод орчны судалгааг хийж түүнд тулгуурлан “Ширдэг” брэндийг зах зээлд нэвтрүүлэн, хэрэглэгчдийн дунд брэндийн таниулалтыг нэмэгдүүлэхэд шаардлагатай төлөвлөгөөг боловсруулахад оршсон.Энэхүү ажлын хүрээнд ноосон ширмэл, ширдэг бүтээгдэхүүн хэрэглэдэг хэрэглэгчийн зан төлөвийг тодорхойлох судалгаа хийгдсэн. Энэхүү судалгаа нь Монгол уламжлалт ширмэл, ширдэгний хэрэглэгчдийн худалдан авах зан төлөвийг тодорхойлох зорилготой.Анхдагч өгөгдөл цуглуулахдаа тоон судалгаа буюу анкет санал асуулгын аргыг ашигласан. Судалгааны үр дүнгээс хэрэглэгчийн ноосон ширмэлд хандах хүчин зүйлсээс брэндийн нэр хүндийн хүчин зүйл ямарч ач холбогдолгүй гаран хасагдаж, үлдсэн хүчин зүйлс нь 2 үндсэн факторд хуваагдсан. en_US
dc.subject Ширдэг, ширмэл, эсгий, хонины ноос, брэнд, Монгол уламжлалт, маркетингийн төлөвлөгөө, “Үлэмж” ХХК, ноос ноолуур en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.subject ноос ноолуур en_US
dc.subject “Үлэмж” ХХК, en_US
dc.subject маркетингийн төлөвлөгөө en_US
dc.subject монгол уламжлал en_US
dc.subject брэнд en_US
dc.subject хонины ноос en_US
dc.subject эсгий en_US
dc.subject ширмэл en_US
dc.subject ширдэг en_US
dc.title "Ширдэг" брэндийн маркетингийн төлөвлөгөө en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах