СЭЗИС - Бүтээлийн сан

"Наад" брэндийн идэвхжүүлэлтийн төлөвлөгөө

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Сайнбаяр, Мөнхбаяр
dc.contributor.author Гантулга, Түвшинзаяа
dc.date.accessioned 2018-11-02T02:46:02Z
dc.date.available 2018-11-02T02:46:02Z
dc.date.issued 2018-11-02
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1053
dc.description.abstract Өнөө үед манай улсад дотоодын үйлдвэрийн болон импортын тоглоомуудын төрөл сонголтууд нэмэгдсээр байна. Дэлхийд алдартай тоглоомын брэндүүд, шинэ технологи бүхий тоглоомууд, үндэсний тоглоом наадгай, чанарын шаардлага хангаагүй хямд үнэ бүхий тоглоомууд гээд төрөл төрлөөрөө худалдаалагддаг болжээ. Эдгээр тоглоомуудын хамгийн чухал нь хүүхдийн эрүүл мэндэд хоргүй, чанартай буюу олон улсын чанарын стандартыг хангасан байх шаардлагатай байна. Наад брэнд нь МиМо гэрийг анх санаачлан зохион бүтээж, зах зээлд шинэ зүйлийг танилцуулсан нь онцгой байж чадсан бөгөөд үйл ажиллагаагаа эхлээд 1 жилийн дотор хэрэглэгчдэд маш амжилттай танигдаж чадсан байна. Үүний нэг шалтгаан нь монгол өв соёлыг шингээсэн өвөрмөц инновацилаг бүтээгдэхүүн бий болсон нь хэрэглэгчдэд таалагдсан бөгөөд зах зээлд онцгой байж чадсан гэж бодож байна. Мимо гэр бүтээгдэхүүн нь хүүхдийн эрүүл мэндэд хоргүй чанарын шаардлага хангасан хүнсний зориулалт бүхий хуванцараар хийгдсэн учраас ямар нэгэн эрүүл мэндэд сөрөг нөлөө байхгүй, сувинер болон тоглоомын зориулалтаар ашиглагдах учраас дотоодын болон гадаадын зах зээлд худалдаалагдах боломжтой, танин мэдэхүйн ач холбогдолтой юм. Тиймээс старт-ап компаниуд зах зээлд амжилттай нэвтэрч байр сууриа олох, хэрэглэгчдэд танигдах, бүтээгдэхүүн үйлчилгээгээ бусдаас ялгаруулахын тулд өрсөлдөгч болон хэрэглэгчээ судалж тэдгээрийн зан төлөв, хандлагыг тодорхойлж цаашид хэрэглэх, худалдан авалтыг нэмэгдүүлэхийн тулд идэвхжүүлэлтийн хөтөлбөр боловсруулан явуулах нь тохиромжтой. en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.subject идэвхжүүлэлтийн төлөвлөгөө en_US
dc.subject Наад брэнд en_US
dc.subject Мимо гэр en_US
dc.subject хэрэглэгчийн зан төлөв en_US
dc.subject сошиал медиа en_US
dc.subject шинэ технологи en_US
dc.subject өрсөлдөгч болон хэрэглэгч en_US
dc.title "Наад" брэндийн идэвхжүүлэлтийн төлөвлөгөө en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Батмөнх, Ганшагай


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах