СЭЗИС - Бүтээлийн сан

Зочид буудлын үйлчилгээний ажилтны сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх арга замыг тодорхолсон нь

Товч мэдээллийг харах

dc.contributor.advisor Батбаяр, Цогтбаяр
dc.contributor.author Батжаргал, Номинзул
dc.date.accessioned 2018-08-31T02:43:21Z
dc.date.available 2018-08-31T02:43:21Z
dc.date.issued 2018-08-31
dc.identifier Бакалавр en_US
dc.identifier.uri http://repository.ufe.edu.mn/handle/8524/1013
dc.description.abstract Шангри-Ла Улаанбаатар Зочид Буудлын менежерийн түвшиний ажилтны сэтгэл ханамж болон тогтвортой байдлыг бий болгох арга зүйг судалж, менежерүүдийн ажлын сэтгэл ханамжийг судлан тогтвортой ажилтан бий болгох арга замыг хайж судлах болно. en_US
dc.subject зочид буудал en_US
dc.subject үйлчилгээний ажилтан en_US
dc.subject сэтгэл ханамж en_US
dc.subject бакалаврын ажил en_US
dc.subject Шангри-Ла зочид буудал en_US
dc.subject менежер en_US
dc.title Зочид буудлын үйлчилгээний ажилтны сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх арга замыг тодорхолсон нь en_US
ife.Мэргэжил.Нэр Бизнесийн менежмент
ife.Мэргэжил.Индекс D340100
ife.Зэрэг Бакалавр
ife.Диплом.Зөвлөх Дорлигжав, Батжаргал


Энэ бүтээлд байгаа файлууд

Энэ бүтээл нь дараах бүрдэлд гарч ирнэ.

Товч мэдээллийг харах