Шүүлтүүр: Сэдэв

Хуудас бүрт:

Е-commerce - цахим худалдаа, электрон худалдаа, интернэт худалдаа, E-Бизнес, E-худалдаа, Хэрэглэгч, хэрэглэгчийн эрх, хэрэглэгчийн эрх зүйн зохицуулалт. Цахим худалдаан дахь хэрэглэгчийн эрхийн талаар авч үзэхийн өмнө цахим худалдаа гэж юу болох, цахим худалдан авагч болон худалдагч гэж хэнийг хэлэх тухай тодруулья. (1)
Зардал, өртгийн бүртгэл, өртөг тооцох аргууд, уламжлалт өртөг арга, үйлдэлд суурилсан өртөг тооцох арга (1)
ИРГЭНИЙ ТАТВАР ТӨЛӨХ ҮНДСЭН ҮҮРГИЙН ХЭРЭГЖИЛТ: ЭДИЙН ЗАСГИЙН БАТАЛГАА (1)
К ВОПРОСУ ОПТИМИЗАЦИИ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ ПРИ ОБУЧЕНИИ ЧТЕНИЮ (экономический профиль) (1)
карьер өсөлт, үндэсний үнэт зүйл, бие хүний үнэт зүйл, Хофстедийн аргачлал (1)
Компанийн засаглал, хариуцлагатай маркетинг, олон нийтэд чиглэсэн бодлого, хөдөлмөр эрхлэлт, хүрээлэн буй орчин, ханган нийлүүлэлтийн сүлжээний ёс зүй. Corporate governance, responsibility marketing, public police, employment, environment, supply chain ethics. (1)
Компанийн нийгмийн хариуцлага Компанийн засаглал зохистой байх Авлигаас ангид байх эрмэлзлэл Улс төрийн санхүүжилт Улс төрийн хандив Хандивлагчдад тавих шалгуур Хяналт (1)
монгол оюутан, сургалтын арга барил, практик дадлага, соёл, соёлын тухай мэдлэг 基金项目:本文是大连工业大学2014年校级教育教学改革研究项目 “留学生语言能力提升的依托型教学模式研究实践 ”的阶段性研究成果。 (1)
Монголын үндэсний бизнесийн макро эдийн засгийн орчин (1)
Мэдлэг бүтээх, мэдлэгийн менежмент, ил мэдлэг, далд мэдлэг (1)