Гарчгаар нь харах

Ангилах: Дэс дараа: Үр дүн:

  • Оросоо, Хулан (2018-10-16)
    Сүүлийн жилүүдэд эмэгтэйчүүдэд зориулсан хумсны арчилгаа, хумсны гоо сайхан чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг салонууд ихээр байгуулагдах болсон. Эмэгтэй хүн бүр гоо сайхандаа анхаарч эдгээр салонуудаар тогтмол үйлчлүүлэх ...
  • Итгэлсүрэн, Сэндэр (2021-06-18)
    The first chapter describes the housing price bubble, the second chapter describes the current state of the Mongolian housing market, the third chapter analyzes the main factors influencing housing prices, the fourth chapter ...
  • Баатарсүрэн, Цээням (2018-11-16)
    Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй KFC түргэн хоолны рестораны бүх салбарын үйлчилгээний чанарыг SERVQUAL загварыг ашиглан үнэлэх зорилготой ба үйлчилгээний чанар нь ресторанд ажиллаж буй ажилтны үйлчилгээний харьцаа, ...
  • Заманбек, Еркежан (2019-04-25)
    Жил ирэх тусам эмэгтэйчүүдэд зориулсан хувцас захиалгын чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг газрууд ихээр байгуулагдах болсон ба эмэгтэй хүн бүр өөрсдийн гадаад үзэмжиндээ анхаарал хандуулж их бага хэмжээгээр мөнгө зарцуулж ...
  • B, Enkhsaruul (Докторын хөтөлбөр, 2016-01-15)
    The article describes that listening comprehension in a business context is particularly suited to individualized arrangements, with students working at their own level and their own pace and teachers should assemble all ...
  • Төмөр, Номуунаа (2022-02-23)
    Аливаа бизнесийн байгууллагын хувьд үйлчилгээний чанар, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамж нь бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний чанарын орчин үеийн чиг хандлагыг илэрхийлдэг бөгөөд жинхэнэ хэрэглэгчид төвлөрсөн менежмент болон соёлыг ...
  • Отгонбаатар, Халиунаа (2019-05-29)
    Mai nichi Oven fresh Bakery-гаар үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамж, тэдний худалдан авах сонголтонд нөлөөлөх хүчин зүйлсийг судлах замаар бэйкерид маркетингийн зөвлөмж боловсруулж өгөхөд энэхүү судалгааны ажлын зорилго оршино.
  • Ganbold, Sainbileg (Монгол улсын их сургууль-хэвлэх үйлдвэр, 2015-07-16)
    This paper investigates inter-organizational bilateral trust is important phenomenon for long-term cooperation. In order to be stable or permanent the cooperation, inter-organizational trust should be reciprocal as well ...
  • Пүрэвжав, Гантөмөр (2017-08-31)
    Байгууллагын хүний нөөцийн төлөвлөлтийг оновчтой хийх боломжийг Марковын гинж загварын шилжилтийн матрицаар авч үзсэн.
  • Сэлэнгэ, Билгүүн (2021-06-24)
    Махны сүлжээ дэлгүүрийн оролцогч талуудыг судалснаар Улаанбаатар хотын зах зээлд махны сүлжээ дэлгүүр байгуулах боломж, хэрэгцээ байгаа эсэх хэрэглэгчдийн зан төлөв хэрхэн өөрчлөгдсөн хийгээд өнөөгийн махны бизнесийн ...
  • Nick, Cousyn (2014)
    As it sits today, the Mongolian Stock Exchange is a loss making government asset currently lacking qualified leadership, serving neither the needs of its participants, or the Mongolian people. Not only has the LSE’s ...
  • Дамдинсүрэн, Батжаргал (2019-02-01)
    Энэхүү судалгааны ажлаар Монгол улсад нэвтрүүлэх боломжтой шинэ аялал жуулчлалын бүтээгдэхүүний судалгааг хийсэн болно. Судалгааны обьектын хувьд Монголиа Вояжс ХХК-г сонгон авсан. Энэхүү судалгаагаар группэр аялах боломжийг, ...
  • Наранбаяр, ДАВААСҮРЭН (2021-02-01)
    Мэдээлэл технологийн дэвшилттэй эрин зуунд дэлхий даяар санхүүгийн компани болгон өөрсдийн гэсэн ФИНТЕК аппликейшн- тай болж байгаа бөгөөд иргэдийн санхүүгийн өдөр тутмын хэрэглээг хянах, амарчлах зорилготой уг аппликейшнуудаас ...
  • Bukhaeva, Marina (Докторын хөтөлбөр, 2016-01-15)
    This article is concerned with the role of mobile learning in second language learning. The first section is an attempt to give an overview to Motivation and Individual Differences in Mobile learning. Next section ‘New ...
  • Жанчивдорж, Хонгорзул; Энхболд, Төргоо (2019-06-27)
    We use monthly data of the Mongolian stock market to examine whether the market timing strategy filtered by volatility delivers abnormal returns. First of all, we find that 3-month MA strategy outperforms all other ...
  • Хүрэлбаатар, Оюударь (2020-06-29)
    Энэхүү дипломын ажлаараа хувцас загварын зах зээлд үйл ажиллагаагаа явуулж буй “MSGUAAMARAL” брендийн зах зээлийг судалж, Монголын зах зээлд ижил чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулж буй бренд дэлгүүрүүдээс ялгарах, өрсөлдөөний ...
  • Лхагвасүрэн, Алтанзул (2016-02-29)
    Энэхүү үйл ажиллагаа сайжруулах төлөвлөгөөг заасан хугацааны дагуу бизнесийн бодит орчинд судалгаа шинжилгээний үндэслэлтэйгээр тѳлѳвлѳлт хийж, онолын мэдлэгийг бататгах зорилгоор хийж гүйцэтгэсэн. Тус дипломны ажилаараа ...
  • Отгонхүү, Бат-Оргил (2019-06-28)
    Сото Капитал ХХК нь 2015 оны 5-р сарын 12-ны өдөр нийслэл Улаанбаатар хотод гадаад худалдаа, хүнс барааны худалдаа, ресторан гэсэн үндсэн үйл ажиллагааны чиглэлээр үүсэн байгуулагдсан. Бид рестораны үйл ажилгааг эрүүл хүнс, ...
  • Түмэнбаяр, Чинтүшиг (2022-02-23)
    NFT буюу орлуулаx боломжгүй токен нь блокчейны протокол ашиглан бүx төрлийн уран бүтээлийг цаxим хэлбэрт хязгаарлагдмал нөөцтэйгөөр оруулаx боломжийг олгодог. Цахим мөнгөний хувьсал дэлхий нийтэд хурдацтай явагдаxын ...
  • Дугар, Минжбулган (2016-03-02)
    Энэхүү дипломын ажлын хүрээнд өөрийн сонирхолын дагуу, ирээдүйд эрхлэхээр төлөвлөж буй бизнес болох “Now Solution” брэндийн органик, 100% байгалийн гаралтай гоо сайхан, хувийн арчилгааны бүтээгдэхүүний дэлгүүр байгуулах ...