Гарчгаар нь харах

Ангилах: Дэс дараа: Үр дүн:

  • J, Ariunbold; G, Altanzaya (2017-09-27)
    We propose a measure of tax risk that uses large ex-post payments to tax authorities to capture firms that might be exposed to future tax risk (tax spike firms). I first validate my measure by showing that tax spike firms ...
  • Жамъяншарав, Номинзул (2023-10-05)
    Gold price forecasting is a crucial task for investors and financial institutions as gold is considered a safe haven asset and an inflation hedge. This study compares the accuracy of two popular time series forecasting ...
  • Батбаяр, Мишээлт (2020-06-25)
    Монгол Улсын хөрөнгийн зах зээл нь сүүлийн жилүүдэд хурдацтайгаар хөгжиж байгаа билээ. Гэсэн хэдий ч энэхүү хөгжилтэй зэрэгцэж алхах хөрөнгө оруулагчид Монгол Улсад дутмаг байна. Хөрөнгө оруулагчдад ямар нэгэн хөрөнгө ...
  • Эрдэнэбаатар, Дашдулам (2020-06-25)
    Энэхүү судалгаанд top-down шинжилгээний аргачлалд тулгуурлан хувьцааны бодит үнэлгээг тооцож хөрөнгө оруулалтын шийдвэр гаргалтад ашиглах зөвлөмж боловсруулахыг зорилоо. Top-down шинжилгээний хүрээнд эдийн засгийн, салбарын, ...
  • Нарантуяа, Хашбат (2021-06-22)
    Энэхүү судалгааны ажлаараа банкны салбарын шинжилгээг Top- Down шинжилгээний аргазүйг ашиглан хийж, түүн дээрээ үндэслэн, салбарын тэргүүлэгч банкуудын нэг болох Голомт банкны зах зээлийн орчин, зах зээлд эзлэх байр суурь, ...
  • Жаргалсайхан, Солонго (2016-02-25)
    Зах зээлийн орчны бүрэн шинжилгээ судалгаанд тулгуурлан өвөрмөц шийдэл тохилог орчин бүхий дээд зэрэглэлийн "Treasure" рестораныг байгуулах иж бүрэн бизнес төлөвлөгөө юм.
  • Сүхбаатар, Энхцэцэг (2023-08-25)
    Өнөөгийн технологийн дэвшил нь бага хэмжээний хөрөнгөтэй байсан ч хувь хүмүүст 10 ам долларын данстай ч байсан санхүүгийн зах зээлд хөрөнгө оруулах боломжийг олгож байна. Мөн техник шинжилгээг түлхүү ашиглаж байгааг ...
  • Отгонбаяр, Энхжин (2025-06-20)
    Энэхүү судалгааны зорилго нь UBCAB-н үйлчилгээний шинж чанарууд үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжид үзүүлж буй нөлөөллийг судлах, сэтгэл ханамж нь дахин үйлчлүүлэх хандлагад хэрхэн нөлөөлж байгааг тодорхойлоход оршино. Түүвэр ...
  • Октябрь, Сарангуа (2023-01-19)
    Энэхүү судалгааны ажил нь Улаанбаатарт байдаг “UBUS” хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа юм. Хөшигтийн хөндийд байрлах “Чингис хаан” олон улсын шинэ нисэх онгоцны буудал ашиглалтад орсонтой холбогдуулан автобусны шинэ ...
  • Октябрь, Сарангуа (2023-01-24)
    Энэхүү судалгааны ажил нь Улаанбаатарт байдаг “UBUS” хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа юм. Хөшигтийн хөндийд байрлах “Чингис хаан” олон улсын шинэ нисэх онгоцны буудал ашиглалтад орсонтой холбогдуулан автобусны шинэ ...
  • Пүрэвдорж, Цэцэгжаргал (2020-06-30)
    Монголын Их Дээд сургууль төдийгүй олон улсын их дээд сургуулиуд өөрийн сургуулийн бахархал болсон албан ёсны лого тэмдэг бүхий бүтээгдэхүүнүүдийг суралцаж буй оюутан, багш, ажилчид, үе үеийн төгсөгчиддөө зориулан ...
  • Отгонбаяр, Цэдэнсодном (2022-02-23)
    Энэхүү баклаврын зэрэг горилсон дипломын төсөл нь Улаанбаатар хотод бэлэн хувцасны зах зээлд үйл ажиллагаа явуулж буй “Underrated Youth Companion” брэндийн зах зээлийг судалж, ижил үйл ажиллагаа явуулж буй үндэсний брэнд ...
  • Анарбилэг, Болор (2020-07-03)
    Монгол Улсын хэмжээнд үйл ажиллагаа явуулдаг 1-3 одны зэрэглэлтэй зочид буудлуудын үйл ажиллагаа хэрхэн явагдаж байгааг “Wen Zhou” зочид буудлын үйлчилгээний онцлог, ажилчдын мэдлэг, ур чадварын бодит байдлыг тодруулж, ...
  • Дүгэрсүрэн, Солонго (2025-02-03)
    Энэхүү судалгааны ажил нь Z үеийнхний медиа хэрэглээний түвшинг тодорхойлох зорилгоор хийгдсэн. Z үеийнхэн нь дижитал эрин үед өссөн анхны үе бөгөөд тэдгээрийн медиа хэрэглээ хаашаа чиглэж байгааг харуулсан судалгааны ...
  • Отгонбаатар, Тамир (2020-06-30)
    Бизнесийн орчны суурь шинжилгээ болон хэрэглэгчийн цогц шинжилгээ, судалгаанд тулгуурлан орчин цагийн аялал жуулчлалын бизнесийн хандлагыг судалж, шинэ үеийн залуусын онцгой дурсамжийг бүтээх аялалын бааз байгуулах ...
  • Эрдэнэбилэг, Сарнай (2021-06-15)
    Сэтгэл ханамж гэдэг нь тухайн дэлгүүрээр үйлчлүүлэгчдийн дахин үйлчлүүлэх гол хүчин зүйл болдбг бөгөөд хэрэглэгчдийн “Zaya Bilgee” брэндийн хэрэглэгчдийн сэтгэгдэл дээр үндэслэн судалгаа хийн нарийвчлан тодорхойлохыг ...
  • Бэхбат, Мөнгөнсаран (2024-06-23)
    Сошиал медиа нь бидний өдөр тутмын амьдралын хэв маягийн нэг хэсэг болж, бид үүн рүү хошуурахын хэрээр салбар бүрийн ихэнх аж ахуйн нэгж, байгууллагууд үүнийг бизнестээ ашиглахыг хүсдэг болсон билээ. Өнөө цагт бизнесийн ...
  • Чулуунбаатар, Болортуяа (2021-07-06)
    Энэхүү судалгаагаар орлого, баялгийн тэгш бус хуваарилалт нь боловсролын тэгш бус байдлын нэг шалтгаан болж байгааг мөн боловсролын тэгш бус байдал нь аж ахуйн нэгжийн өсөлтөд тэр дундаа энэ хамаарал нь шилдэг аж ахуйн ...
  • Мягмарсүрэн, Ууганзаяа (2021-06-19)
    ААНОАТ нь улсын төсвийн орлого тэр дундаа татварын орлогын дийлэнх хэсгийг бүрдүүлээд зогсохгүй, аж ахуйн нэгжүүдэд хяналтын механизм болох ба нийгмийн хувьд ихээхэн тустай татвар юм. Уг орлогын албан татвар нь МУ-ын үндсэн ...
  • Амарбаясгалан, Энхдөлгөөн (2016-02-25)
    Монголчууд бидний хэрэглэж заншсан, цагаан идээний нэг болох аарц, аарцан бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэл явуулдаг шинэ компани байгуулах энэхүү бизнес төлөвлөгөөний зорилго юм. Цаашлаад хүний биед ашиг тустай, цэвэр уламжлалт ...